آره نشون میده فردا بزنی
اره نشون میده ۱۴ ازادسازی دیگه نشون میده
نه بزار دوزاده ای یو ای ازادسازی ربطی نداره باید اسپرمی باشه که لقاح انجام بشه که مثبت شه امپول تخمک ازاد کرده ای یو ای اسپرم رسیده و انشاالله لقاح انجام شده
اره من دوزاده زدم منفی بود ولی من چهارده زدم مثبت شد شمام صبر کن
اره بابا نشون میده
ان شاالله بزودی خبر مثبت شدنت رو میشنویم 😊
چیزی نمونده ۲ روزم تحمل کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.