۷ پاسخ

آره نشون میده فردا بزنی

اره نشون میده ۱۴ ازادسازی دیگه نشون میده

نه بزار دوزاده ای یو ای ازادسازی ربطی نداره باید اسپرمی باشه که لقاح انجام بشه که مثبت شه امپول تخمک ازاد کرده ای یو ای اسپرم رسیده و انشاالله لقاح انجام شده

اره من دوزاده زدم منفی بود ولی من چهارده زدم مثبت شد شمام صبر کن

اره بابا نشون میده

ان شاالله بزودی خبر مثبت شدنت رو میشنویم 😊

چیزی نمونده ۲ روزم تحمل کن

سوال های مرتبط

مامان رقیه خانم مامان رقیه خانم هفته بیستم بارداری
مامان ⁦❤️⁩ مامان ⁦❤️⁩ هفته سی‌وپنجم بارداری