۵ پاسخ

منم روز 5 هستم من صبر میکنم روز 14 میزنم ان شاء الله

خانما شمابرا تعیین جنسیت iuiکردین؟هزینش چقدرشد

۱۴ روز بگذره

عزیزم برا من روز 9 هاله داشت ولی روز 11قشنگ پررنگ شد
روز 11بزنی بهتره

نه ۱۳ به بعد بزن

سوال های مرتبط

مامان رقیه خانم مامان رقیه خانم هفته بیستم بارداری
نیلا نیلا قصد بارداری