۶ پاسخ

عزیزم به علایم توجه نکن من تا بی بی چک هیچ علایمی نداشتم

نه روز 15 آزاد سازی بزن

میشه ان شالله امیدت به خداباشه ها

مشکلت چیه که آی یو آی انجام دادی

آره ولی اگه میتونی صبر کن
ان شاء الله که خیره عزیزم

بزار روز ۱۴ بزن حتما‌که نباید علائم داشته باشی

سوال های مرتبط

مریمی مریمی قصد بارداری