رفلاکس
شیرخشک
آب‌جوش
تولد
دلدرد

تصویر
۷ پاسخ

سبزی رو حتما جدا سرخ کن
پیازتو رنده کن .

پیاز و با گوشت تفت بده یکم گذشت سبزی بریز خوب خوب با روغن یکم زیاد تفت بده با گوشتا
بعد ادویه و رب انار ولوبیا و پودر زنجبیل و پودر لیموعمانی
بعدش ابجوش بریز و زیرش کم تا بپزه
محشر میشه روغن سیاهش میاد بیرون خوشرنگ که نگو

سبزی رو سرخ کن
ی ربع اخر ی قاشق غذاخوری رب انار ی قاشق غذاخوری رب گوجه و یکم شنبلیله خشک اضاف کن هم بزن بزار ی ربع بپزه بعد نیم ساعت قبل سرو غذا حتما زيرشو خاموش کن خیلی خوب جا میوفته روغن میندازه

کوشت و پیاز و فلفل سیاه باهم تفت بده تا عطر پیاز بوی زحم گوشت بگیره
اگه رب آلوچه یا رب انار موجود داری یه نصف قاشق بزن هم خوشمزه میکنه هم لعاب خوبی میده
اصلا ابلیمو نزن (لیمو تازه اشکال نداره البته) بجاش آب نارنج و لیمو امانی بریز
فوق العاده خوشمزه میشه به طوری که همه ازت میپرسن چی توش ریختی
حتما حتما غلیظ باشه الان بذار ، توش اب جوش بریز تا رو سطح گوشت ، شلعه رو زیاد کن وقتی به جوش اومد کمش کن اروم غل بزنه

سبزی رو جدا با روغن سرخ کن به قدری سرخ بشه به سیاهی بره نسوزه ها رنگش عوض بشه پیاز رنده شده و گوشت رو باهم تفت بده ادویه هاشم بزن لوبیا رو هم جدا بزار یه ده دقیقه بجوشه آبشو بریز دور لوبیارو به گوشت اضافه کن با سبزی آب بریز بزار بپزه آخر سرهم لیمو نمک اضافه کن بزار کاملا جا بیوفته میشه این

تصویر

سبزی رک خوب سرخ سرخ کن دارچین خم جزو ادویه ها بزن

اگه واسه امشب میخوای بزاری و اینکه تو قابلمه دیرشده یکی راه های خوشمزشدنش اینکه ک زودباربزاری زیرش کم باشه ب حداقل ۶ ولی ۷ ساعت پیاز داغ زیاد

سوال های مرتبط

مامان Ariya🤍🧸🍯 مامان Ariya🤍🧸🍯 ۱۶ ماهگی
مامان سامین مامان سامین ۱۷ ماهگی
مامان سوین💗 مامان سوین💗 ۱۶ ماهگی
مامان selin مامان selin ۱۳ ماهگی
مامان نیـــــل مامان نیـــــل ۱۶ ماهگی
مامان اریا مامان اریا ۱۴ ماهگی
مامان طوفان و ارشیا مامان طوفان و ارشیا ۱ سالگی
مامان کیان فندقم مامان کیان فندقم ۱۷ ماهگی