نه ۱۵هم میرم
فقط بخاطر ورم زیادی پاهام یه بارچن روز پیش آزمایش دادم ان اس تی
یه بارم گفته یه هفته دیگه بیا دوباره تکرار کن
من 25 رفتم دکترم گفت 15 ام بیا دوباره
من ۵م مراقبت دارم گفت انموقع هستیم بیا
من نوبت بعدیم ۱۶ فروردینه
من دیروز رفتم جواب آزمایش هامو بردم بهداشت برا ثبت چون باید برم پیش متخصص نامه داد برا هفته بعد فعلن ک مطب ها بسته هست
به منم گفتن ۸ام بیاین
دکتر من کفته بعد تعطیلات بیا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.