ما ترکیم میگیم دونبالان
ما شیرازیا بهش میگیم دنبل
دنبالان میگیم ما تورکا😁
قارچ ما بهش میگیم خارچگ سیفی😂
خهرررر😍
شبیه قارچ زیر خاکیه
قارچ کوهی خیلی ام خوشمزه هست
سنگ😂
اخخخخ ک چقد دلم خواستچندسال ک ندیدم
چجوریه
چ طعمی میده همینجوری خورده میشه؟
یا پوستش هست ؟
سمی نباشه بریز دور
شنیدم میگن دنبه کوهی ولی ندیدم تا حالا از نزدیک
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.