۷ پاسخ

وای دقیقا منم خیلی دلم گرفته احساس خفگی میکنم
نمیدونم بخاطر اینه که جایی نرفتیم عید و کلا از خونه زیاد بیرون نشدم یا چی

وای اره

دقیقا منم خیلی دلم گرفته

منم خیلی دلم گرفته

خییییلییی
اتفاقا منم امشب خیلی دلم گرفته💔

اون تایم ادمین گهواره میخوابه نمیتونه زرت زرت پیامارو حذف کنه برا همین تعطیله

منم خيلي دلم گرفته

سوال های مرتبط

مامان Aydin مامان Aydin ۲ سالگی