ساندویچ زبان باهاش درست کن محشره
نشنیدم اینجوری بازبون معمولاهمراه کله پاچه میپزن
ببین با پیاز وسیر و ادویه بپز حین پخت هم پوست رویه زبان بتونی بگیری خیلی خوب میشه بعد که قشنگ پخت در بیار بزار یکم خنک بشه با چاقو برش حلقه مانند بزن تو روغن سرخ کن با تو همون روغن رب سرخ کن آبلیمو یا آب نارنج اضافه کن بریز تو همون آب پختی اون تیکه های سرخ شده هم رو بریز دوباره توش بعد با برنج سرو کن
مثل مامان سامیار من درست می کنم
آخر سر پوست زبون و آت و آشغال های حلقشو می کنم می ندازم دور
حلقه حلقه می کنم زبون رو
بعد روش سس سفید با آرد و کره و آب همون زبون که پختی و قارچ درست می کنم میزنم روش یا اگ دوست داری با رب سس ژیگو درست کن بریز روش
کنارش هم باقالی پلو بذار
میشه خوراک زبون که تو عروسی ها میذارن تو لحظه تموم میشه😂
با باقلی پهلو هم خوب میشه مثل ماهیچه
براي چلوگوشت جالب نيست ..با پياز و ادوين بزار چند ساعت بپزه بعد ميتوني ريش ريشش كني مثل بيرون ساندويچ زبان عالي ميشه
نه چلو گوشت بد میشه ببین اول تمیز بشورش بعد بذار داخل قابلمه آب بریز ک کامل روی زبان رو آب بگیره بعد بذار یک ساعت بجوشه بعد آبکش کن دوباره بنداز تو قابلمه یه دونه پیاز بزرگ نگینی بریز توش ، دوتا چوب دارچین ، زردچوبه ، فلفل ، ۵ تا حبه سیر ، بریز زیرش رو زیاد کن وقتی به جوش اومد زیرش رو کم کم کن بذار ۶ ۷ ساعت بپزه بعد با سنگک بخورید کنارشم سیر و سرکه عالی میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.