ناشکری نمیکنم به هیچ وجه ولی کاشکی بچه ی منم آروم بود تا از مادر بودنم لذت ببرم .نه اینکه الان میگم خدا همین دخترمو برام نگهداره و زود بزرگ بشه بچه دیگه نخواستم
سلام عزیز.دختر اول من اینجوری بود.خیلی خیلی اذیت شدم چون دکتر اطفال تشخیص نمیداد بعد از کلی اینور و اونور رفتن تا یکسال بردم متخصص گوارش نوزادان که تازه از تهران اومده بود تو شهرمون.
خدا خیرش بده الهی ،سریع متوجه شد حساسیت به لبنیات داره و رفلاکس پنهان،کولیک هم داشت.
خیلی فوری درمان شد با یکسری دارو.
حتماً یه متخصص گوارش اطفال ببر نوزادت رو تا ویزیت بشه.
آغوشی پارچه ای رو امتحان کن،ویدیوش تو اینترنت هست،واقعا ارومشون میکنه
دقیقا بچه ی منم همینه، دیگه گاهی خودمم میشینم باهاش گریه میکنم
شیر چی میدی؟
شاید گرسنشه همش شیر خشک نمیدی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.