منفیه دیگه؟؟؟ ۵ روز تاخیر دارم

تصویر
۱۶ پاسخ

ازمایش بتا بارداری چرا نمیدهی....
ازمایشگاه ازمایش یده اگر ازمایشگاه بسته بوده بیمارستان ها انجام میدهند بیمارستان شوشتری ...بعضی درمانگاه ازمایشگاه دارند
مادروکودک ،...فردا همه جاز باز هست تعطیلات تمومه ...فردا صبح ازمایش خون بده

اگز میخواهی جوابش درست باشه باشه ۷ روز تاخیر بزنی ...دوروز دیگه دوباره تکرار کن

عزیزم امروز زدی انگاری هاله داره ....
۲ روز دیگه تکرار کن
ببین پررنگتر میشه یا نه

چیکار کردی پریود شدی خواهر من ده روز تاخیر دارم تاپیکمو ببین

منفیه

اونیکه نوشتی امروز هاله داره

منم نشدم دارم میمیرم ازاسترس

منفیه

منفیه اونم خط تبخیره نه هاله

واضح تر

تصویر

مثبته

صورتی هاله داره برای منم اینطوری بود

صورتی رو ببر زیر آب بشور اگ اون هاله رفت ینی خط تبخیر بوده

یکم هاله داره
پسفردا دوباره تکرار کن اگه مثبت باشه پررنگتر میشه

اره منفی

هاله داره صورتیه

سوال های مرتبط

مامان محمدامین مامان محمدامین ۳ سالگی
مامان مهیاد مامان مهیاد ۳ سالگی
مامان مامان تودلی مامان مامان تودلی ۲ سالگی