# پوشک # فرزند پروری # شیر خشک

تاپیک قبیلمو میشه چواب بدین

تصویر
۷ پاسخ

درخواست منو قبول کن عزیزم 🥲

سری اس سامسونگ خیلی خوبن واقعا با اینکه خودم ایفون دارم ولی با سری اس کار کردم خیلی رابط کاربری خوب و روونی داره شیائومی همیشه اولش خوبه بعد یه سال افتضاح میشه

گوشی من نوت 14 پرو هستش
کیفیت دوربینش خیلی خوبه و عکاسی خوبی میشه باهاش کرد

مال منن 12sهست خیلی مضخرفه

گوشی من s24 التراست
به نظرم آیفون خیلی بهتره

من s21 دارم راضیم

من s23 اولترا
معرکه هست تو کیفیت واقعا محشره و راضیم

سوال های مرتبط