پسرم اسهال شده ببخشید چی بدم بهتر بشه؟

۱۰ پاسخ

اگه اسهال زیاده ،با خوراکی خوب نمیشه ،برو داروخونه کپسول یوموگی بخر ،از خود داروخونه بپرس چند تا بهش بدی بر حسب سنش ،زودی خوب میشه

کشک خیلی خوبه منم چندروز بود اسهال بودم امروز مامانم گفت کشک بخور همین کشکای کایه ای مغازه از وقتی کشک خوردم خوب شدم

خوب ببرش دکتر خدا ناخواسته ویروس نگرفته باشه ویروس اسحال استفراغ زیاد شده باز

موز
زینک
کشک ماست و نعنا

پودر سنجد تو ماست .سینه مرغ ابپز. موز .اب سیبی ک رنده شده و رنگش گذاشتین تا قهوه ای بشه

ی قاشق چایخوری پودر بلوط رو تویکم آب ولرم حل کن بهش بده
خیلی خوبه

سنجدباماست

موز بده

موز کته ماست

شربت مترونیدازول عالی عالی
من شب ۱۸ ۱۹ دی ک دکترا نبودن
آنقدر اسهال شده بود پسرم یک چهارم قرص دادم بخدا ولی این شربت عالیع

سوال های مرتبط