بین ۵ تا ۴۰ دقیقه زمان می بره اگر بیشتر از ۴۰ شد یعنی شیردهی اشتباه بوده یعنی سینه رو بد گذاشتیم و اینا
سعی کن وقتی زیر سینت گاهی مک نمیزنه خودت کمکش کنی دست به لاله گوشش بزنی یا چونشو کمک کنی بگیری چون هنوز بلد نیستن به مرور که بلد بشن این تایم هی کم و کمتر میشه.
من یه سینه رو تخلیه میکنم اگر بیدار بود و گرسنش بود دیگه سینه بعدی رو میدم اگر نه میخوابونمش وقتی بیدار شد سینه مقابل رو میدم بهش
نباید تند تند سینه عوض کنی چون ابتدای هر شیری آب هست و شیر غلیظ نیست اگر بیای هنوز این یکی سینه به شیر اصلی نرسیده بچه رو بذاری زیر اون یکی انگار از هر دو طرف آب خورده و غذا نخورده
یک ربع این سینه اگه بیداره هنوز و سیر نشد یک ربع هم اون سینه
مگه میشه نخوابید😅
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.