۴ پاسخ

من روزی یکی دوبار شیرخشک میدم
بیشتر شیر خودم

من روزی دوبار شیرخشک میدم بقیه ش شیر خودمو میدم

من معمولا شب قبل خواب میدم و یه بار ظهر بعضی وقتا هم فقط شب روز رو سعی می‌کنم شیر خودمو فقط بدم که سینمو ول نکنه

من بیشتر شیرخشک میخوره

سوال های مرتبط