۴ پاسخ

استراتادرم

من دکترم بعد کشیدن بخیه ها پماد آلفا نوشت برام گفت تا 3 ماه استفاده کن

من استراتادرم زدم فایده نداشت شاید سیکالفیت بخرم شایدم رفتم کلا لیزر

سیکالفیت بزن

سوال های مرتبط

مامان نیلا🐣🧚🏻‍♀️ مامان نیلا🐣🧚🏻‍♀️ ۱۳ ماهگی