۷ پاسخ

سیکالفیت پلاس اون

مامانایه گروه داریم دوستانه کسی خواست به این آیدی پیام بده
@Maaryyamm81
کاملاااادوستانه

دکتر من عالی بخیه زده بود
کرم هم بهم داد از همون روز دهم
ولی حالت گوشت اضافه آورده و قرمزه

مال من که جاش مونده
به نظرم کار دکترم با این همه ادعا خوب نبود
حالت گوشت اضافه شده وسطش و قرمزه هنوز
دقیقا همون جایی که موقع چسب بخیه هم خونی شده بود و وسط دوتا چسب بود و چسب بهش چسبیده بود

هیچی نزدم. جاشم خیلی کمرنگه دیده نمیشه

هیچی یه ضد حساسیت سه روز زدم جاشم نمونده

از اولم جاش خیلی کم بود الانم خیلی محوه هیچیم نزدم

سوال های مرتبط

مامان علیسان💙🐻 مامان علیسان💙🐻 ۵ ماهگی