اره عزیزم
بله و بديش اينه كه اون جاي بي حسه ميخاره بعضي وقتا
ديوونم ميكنه
من حسش میکنم بغضی موق ها شدید میخاره یا تیرمیکشه
اره
ولی از تو میسوزه
بله.
بله بی حسه
بی حسه دست میزارم یه حال بدی داره😖
بلهههه
بله تااخر عمر بی حس خاهدبود
اره 🥴🥴
بله من شنیدم تا یک سال هم ممکنه بی حس باشه
سزارین قبلی من۱۰سال قبل بوده
بازم بیحسه
اهوم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.