خانما من شیرم هی میریزه باید چیکار کنم

۵ پاسخ

پارچه نخی چند لایه کن بذار تو سوتین ببند واسه من فقط همین جوابه

سلام پد سینه استفاده کن
یا بدوش یخچال بزاری سه تا چهار روز میمونه فریزر بزاری ۴ ماه تو دمای محیط هم سه چهار ساعت

من میدوشم میزارم یخچال

بدوش بده بیمارستان بخش ان آی سیو . یا بذار یخچال دو روز میمونه . فریزرم دو ماه میمونه
یه وقت کار داشتی با شیشه بدن بچه خودت کاراتو انجام بدی یا بری بیرون

بدوش بزار یخجال

سوال های مرتبط

مامان :کــارن 🧸💙: مامان :کــارن 🧸💙: ۳ ماهگی
مامان آرین یاشار آرشام❤️ مامان آرین یاشار آرشام❤️ ۱ ماهگی