خانما شیرم هی میریزه چکار کنم

۱ پاسخ

بدوش عزیزم
اگر از میزان نیاز کوچولوت شیر بیشتره بدوش و فریز کن چون الان شیرت هنوز آغوزه مقدار آنتی بادی بیشتری داره و وقتایی خدایی نکرده کوچولوت مریض بشه مثلا سرما بخوره بعدا میتونی بهش بدی زودتر خوب میشه

سوال های مرتبط

مامان 💙🧸🐣آرن🐣🧸💙 مامان 💙🧸🐣آرن🐣🧸💙 ۳ ماهگی
مامان آرین یاشار آرشام❤️ مامان آرین یاشار آرشام❤️ ۱ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۸ ماهگی
مامان مانلی مامان مانلی ۳ ماهگی