وقتی گفت باید بزاری فاطمه زهرا میگفتی عزیزم شما خودت باردار شو دختر بیار اسمش بزار فاطمه زهرا
منباردار شدمخودم و شوهرمحق انتخاب اسمداریمن شما
محلش نده بگو چشمممم حتما میزارم
دیگه چی دوس داری توووو
بعدم که کار خودتو میکنی
این مدل آدما اصلا ارزش بحث و ناراحتی ندارن
بی تفاوت باشی بدتر میسوزه
اون از عصبانی شدن تو خوشحال میشده
مامان فندق
بهم درخواست بده
جاری خر کیه که بخواد نظر بده😐
من مامانم میگفت اسم دخترتو بذار زینب محرم ب دنیا میاد
گفتم مادر من انشالله خودت اقدام کن ی دختر بیار اسمشو بذار زینب🤣🤣🤣🤣
چ گیری بوده😅
هرچی دوست. داری بذار به کسی مربوط نیست
ولی من با ادم های این تیپی و این قدر پررو همکلتم نمیشم
اوجش میگم حالا ببینیم چی میشه و بحث و عوض میکردم
مادرشوهر من وقتی شنید اسم بچمونو میخوابم بزاریم شهریار اصلا نگفت مبارکه و خوش نام باشه و از این چیزا
گفت به ما ربطی نداره هرچی میخواین بزارین ما برا بچه ها خودمون انتخاب کردیم 😐
کارخوبی کردی عزیزم کسی حق دخالت نداره وقتی که مامان بچه اینهمه سختی میکشه برای این که بچه روبدنیابیاره
عزیزم اشتباه کردی اصلا نباید میگفتی ما فلان اسم میخایم بزاریم میگفتی عزیزم مرسی از پیشنهادت اما باید چرا اسم و منو پدرش انتخاب میکنم شما فقط میتونی پیشنهاد بدی
میزدی توی دهنش عنتر خوب جوابشون دادی باید ریدی بهش
وای که چقد اینا تو مخن. مث مادر شوهر من بسکه فضوله دلم میخواد خفه ش کنم. من و همسرم تازگیا سگ اوردیم جفتمونم دوسش داریم خیلیییی زیاد، دیروز مادر شوهرم با گریه زنگ زده که بین من و سگ باید یکیمونو انتخاب کنین و من دیگه خونتون نمیام. میخواستم بگم خوشحالم میکنی که نمیای، زندگی شخصی من به تو چه اخه.. حال بهم زنای فضول
خوب نریدی بهش که ادم بشه
خب درست گفتی
دیوانه توهم بگو باشه
بعدا هرچی خودتو همسرت دوسداشتین بزار بعدش بگو . اسم شوهرت چیه ؟؟ مثلا بگو علی این اسمو دوسداشت
خیلی بدم میاد یکی توکارم دخالت کنه من سرک نمیکشم توکار کسی چی بشه اگه نظر بدم تاحدامکان ازهمه چی دوری میکنم جاریم ۱۰روز پیش زایمان کرد برابچشون اسم گذاشتن گفت قشنگه گفتم نامدارباشه زیرسایتون بزرگ شه سراون بچشم همینطور به هیچ وجه دخالت نکردم ن فقط جاریم همه ولی حالا من هی دم به دقیقه میپرسن چی میخوای بزاری ومن هنوز انتخاب نکردم همه دارن نظر میدن منم گفتم وقت هست میگن که اسمشو گذاشتی ولی نمیخوای به مابگی
اصلا حتی ارزش جواب دادن نداشت😂😂 من بودم دستمو میکوبوندم رو چشمم میگفتم چشششم عباس عاقااااا بیا باهامون ثبت احوال مطمئن بشی🤣🤣🤣
خدایی من به این چیزا میخندم یعنی یکی اینجور بگه 🤣 میگن باشه اصلا بحث نمیکنم
کاری به مذهبی یا غیر مذهبی بودن اسم ندارم
کلا کارش اشتباهه به اون ربطی نداره بخواد اسم بچه شما رو انتخاب کنه و نظر بده😐
من مادرشوهرمم بگه ناراحت میشم
بعد جاری؟
این حق پدر مادر بچه هست که اسم انتخاب کنن نه بقیه
بگو یکی دیگ بچه ساخته یکی دیگ داره میزاد تو این وسط چیکاره ایی ک اسم انتخاب میکنی
میگفتی خودت دختر بزا اسمشو این بزار 😡😡
خوب گفتی ک چرا ناراحتی ب کسی ربطی ندارع
هرچی ک خودتون دوست دارید بزارید مهم نظر شماست نظر هرکس برای خودشه
باید قشنگجوابشو میدادی دهنش کامل بسته بشه چه دلیلی داره دخالت کنه اصلا
جوابشو دادی دیگه حقشه
وا اصلا اصلا به اون ربطی نداره اسم بچه تون رو چی میزارید که
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.