سلام بسلامتی قدمش مبارک باشه. ایشالله دختر منم به وقتش بدنیا بیاد از این استرس در بیام .
عزیزم یه سوال داشتم بیهوشی سزارین کردی ؟
من بچه اولم بی حسی بود ولی الان دیسک کمر دارم خیلی از بیحسی میترسم تجربه تو بهم میگی لطفا
مبارکه عزیزم ❤️❤️❤️
مبارکه❤عزیزم کدوم بیمارستان زایمان کردی؟
خوش قدم باشه مبارکه به سلامتی ان شاالله😍❤️
قدم نو رسیده مبارک
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.