۵ پاسخ

سلام بسلامتی قدمش مبارک باشه. ایشالله دختر منم به وقتش بدنیا بیاد از این استرس در بیام .
عزیزم یه سوال داشتم بیهوشی سزارین کردی ؟
من بچه اولم بی حسی بود ولی الان دیسک کمر دارم خیلی از بیحسی میترسم تجربه تو بهم میگی لطفا

مبارکه عزیزم ❤️❤️❤️

مبارکه❤عزیزم کدوم بیمارستان زایمان کردی؟

خوش قدم باشه مبارکه به سلامتی ان شاالله😍❤️

قدم نو رسیده مبارک

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق ۲ ماهگی
مامان نویان 😘🥰 مامان نویان 😘🥰 ۱ ماهگی
مامان سلین💟 مامان سلین💟 هفته سی‌ونهم بارداری