به وقت ۱ روزگی نویان کوچولوی ما💜💚🩵💙

۱۰ پاسخ

به به مبارکه خوش قدم باشه عزیزم

خودت خوبی عملت خوب بود؟

چشمت روشن عزیزم قدمش مبارک😍

آخه خاطره زایمان بنویس
مبارک هم باشه

اوخودااا😍

مبارکه عزیزم خوش قدم باشه کوچولوت
جوجه منم اسمش نویان هست😍

عزیزم تبریک میگم زیر سایه پدر و مادر بزرگ بشه

چشمت روشن مامان جان

سلام خوبی عزیزم من تو روبیکا گروه زدم واسه مامانا دوست داری شمارتو بده عضوت کنم

مبارک باشه عزیزم خوش قدم باشه
منم دیشب ساعت ۴زایمان کردم 1405/03/05

چشمتون روشن انشاله خوش قدم باشه عزیز دلم برای ما هم دعا کنید زایمان راحت داشته باشیم

سوال های مرتبط

مامان ارمان🩵💙 مامان ارمان🩵💙 ۵ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان ۱ ماهگی
مامان نور چشمم مامان نور چشمم ۲ ماهگی
مامان هامین کوچولو👶 مامان هامین کوچولو👶 ۳ ماهگی
مامان اقا کشمش مامان اقا کشمش ۶ ماهگی
مامان واشِر ⚙️👶🏻✨️ مامان واشِر ⚙️👶🏻✨️ ۱۳ ماهگی
مامان آنیا مامان آنیا ۳ ماهگی