من فقط سونو دادم ۴تومن.به من گفتن کلا این بدون بیمه هست من نمیفهمم دوستان چطوربابیمه انجام دادن🤔
من با بیمه تامین اجتماعی و تکمیلی
رایگان شد
من 3 خورده ازمایش 1 میلیون خورده سونو
ازمایشش 2500
سونو هنوز نرفتم
من ازمایش و سونو باهم ۵ تومن عزیزم
سلام گلی من که انجام دادم دو میلیون بود
۱۵۰۰ برا من شد بدون بیمه
برا من شد ۱۲۵۰
سونو ۱و خورده ای شد
آزمایش نزدیک ۳تومن
۱۸۰۰ برای من شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.