سلام
دوستان کسی به تازگی غربالگری دوم رو انجام داده ؟
هزینتون چقدر شد؟

۱۰ پاسخ

من فقط سونو دادم ۴تومن.به من گفتن کلا این بدون بیمه هست من نمیفهمم دوستان چطوربابیمه انجام دادن🤔

من با بیمه تامین اجتماعی و تکمیلی
رایگان شد

من 3 خورده ازمایش 1 میلیون خورده سونو

ازمایشش 2500
سونو هنوز نرفتم

من ازمایش و سونو باهم ۵ تومن عزیزم

سلام گلی من که انجام دادم دو میلیون بود

۱۵۰۰ برا من شد بدون بیمه

برا من شد ۱۲۵۰

سونو ۱و خورده ای شد
آزمایش نزدیک ۳تومن

۱۸۰۰ برای من شد

سوال های مرتبط

مامان تودلی مامان تودلی هفته بیستم بارداری