۴ پاسخ

ازمایششو سه روز پیش رفتم ۴۷۰۰ شد

آزمایشش رو من پرسیدم گفتن ۴/۸۰۰
سونو آنومالی هم رفتم وقت گرفتم تو فاکتور زدن ۲/۲۷۰

۴۷۰۰ شد جوابشو امروز باید بگیرم نمیدونم دکتر نوشته بود چیا بررسی بشه

اواخر فروردین ۴۷۰۰ دادم

سوال های مرتبط

مامان فندوق🩷🩷 مامان فندوق🩷🩷 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان Sellin🩷🐣 مامان Sellin🩷🐣 ۲ ماهگی