برای من که اصلا تب نکرد
مرتب هم شربت استامینوفن بهش میدادم
منم پاراکید دادم تب تا ۳۸ رفت دیگه بالاتر نرفت چون پپاراکید دادم
من زدم تب نکرد چون پاراکید رو ساعت بهش دادم
صبح زدیم فعلا تب ندارن دوبار هم استامینوفن دادم
واسه ما تب نکرد اصلا چونکه پاراکید ب موقع دادم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.