کسایی که واکسن دوماهگی بچشونو زدن بچه از کی تب کرد؟؟

۵ پاسخ

برای من که اصلا تب نکرد
مرتب هم شربت استامینوفن بهش میدادم

منم پاراکید دادم تب تا ۳۸ رفت دیگه بالاتر نرفت چون پپاراکید دادم

من زدم تب نکرد چون پاراکید رو ساعت بهش دادم

صبح زدیم فعلا تب ندارن دوبار هم استامینوفن دادم

واسه ما تب نکرد اصلا چونکه پاراکید ب موقع دادم

سوال های مرتبط