۱۲ پاسخ

منم 4روزدیگه باید ببرمش برا واکسن استرسشو دارم 🥲🥲🥲

استامینوفن رو سر وقت بده هر چند ساعت یه بار تب شو چک کن
شب اول حواست باشه بهش
حتما ب پاش هر روز دو سه بار روغن زیتون بزن تا ورم اینا نکنه من تو دوماهگی زدم اصلا انگار امپول زده بودن بهش اینا رو رعایت کنی مثل آب خوردن میمونه دختر من تو ۲ ماهگی اذیت نشد دیگ ۴ ماهگی رو نمیدنم منم امروز میخام ببرم برا ۴ ماهگی

سلام عزیزم بچه تا بچه فرق می‌کنه من زدم پسرم سه روز درد داشت
ولی دختر برادر شوهرم عین خیالش نبود

نه عزیزم سخت نیست پسر من فقط همون شب اول حالش یکم بد بود که همه شیرمو بالااورد و بیحال شده بود میخاست بخوابه ولی اینجور مواقع نباید بزاری بخوابن.
من یکم اب جوشیده دادم بهش که بدنش بی اب نشه ولی سعی کردم بهش شیر بدم ی جور یکم بخوره بعد خابوندمش بعد ی ساعتم خودش بیدارشد شیر خور

نه اصلا سخت نبود تبم نکرد فقط قطره استا رو حتی اگر تب هم نکنه سرساعت بهش بده

ایده ماه‌گرد
ایده تولد
ایده جشن دندونی
ایده ختنه سورون
برای مامانای گل
شما هم عکس ماه‌گرد کوچولوهاتونو‌ بفرستید تا برای مامانای دیگه ایده بشه🥰

لینک کانال برای عضویت
@qwer1no

عزیزم انشالله واسش راحت بگذره
من وقتی خاستم آریا رو ببرم بیس دقیقه قبلش قطره استامینوفن دادم وقتی برگشتیم هر۴ ساعت دادم .پاهاشم قنداق کردم چون تکون میداد دردش میومد.کمپرس سردم گذاشتم روز دوم کمپرس گرم....بخاطر استامینوفن یکم گیج و خوابالو میشه واسش راحت میگذره نگران نباش

بچه من خیلی درد داشت تو قنداقم واینستاد کلا نصف روز فقط جیغ می‌کشید نمی‌دونست هی پاشو تکون میداد با اینکه پاشو گرفته بودیم تکون نده نگاه به من می‌کردو اشک میریخت خیلی واکسن دو ماهگی سخته و دردناک من خودم اشکام ریخت بنظرم تا دردش تموم نشه گریه میکنن من کمپرس سرد و گرمم انجام دادم فقط باید بغلش کنید راش ببرین نازش کنید 😢

از وقتی زد تا هشت شب خواب بود هشت شب تا دوازده شب یه ریز گریه و تب کرد بعدشم خوب شد فرداش تبم نداشت

نه عزیزم اصلا سخت نیست فقط استامینوفن ۴ ساعتی یکبار بهش بده پاهایم قنداق کن که نتونه تکون بده دردش بگیره تبش هم همینطور چک کن روز اولم کمپرس سرد وروز دوم کپرس گرم بزار پسر من که اصلا تب نکرد تا روز دومم دیگه خوب میشه

عزیزم از چند روزگی بهش پستونک دادی

سلام عزیزم پاراکید‌شو سر تایم بده اذیت نمیشه

سوال های مرتبط