۱۴ پاسخ

برامن عوض شد😂

چه دل شیری داری دختر 😁من هنوز حس میکنم انتی و سلفری و انومالی و دوتا سونی دیگه بعد انومالی و اون دکتره که اشنامونم بود ممکنه اشتباه کرده باشن و من ضایع بشم🤭🤣🤣🤣🤣🤣

وای نباید میگفتی چون خیلیا شنیدم تغییر می‌کنه مخصوصا دختر... حالا از من انتی گفت دختر انومالی هم همون بود انشالله ک ازتوهم تغییر نکنه اگ جای معتبر رفته باشی احتمال زیاد درسته ولی نمیگفتی بهتربود

چرا میگی دختر 😐😂
من ۱۵هفته هم رفتم قطعی گفت ولی به جز مامانم به کسی نگفتم

والا من امروز رفتم ان تی گفت مشخص نی نمیتونم تشخیص بدم ولی حسم میگه پسره
دخترمم لج کرده میگه کاکا

این یکی هم احتمال دخترداد ولی قطعی نگفت

منم سر بچه قبلیم گفت دختر شد پسر

شما از اعداد انتی میفهمی جنسیتو؟ میشه انتی منو تو تایپیکا ببینی نظرتو بگی؟

بستگی به حالت وایسادن بچه داره وقتی درصد بالا میگن صد درصد همونه به من گفت ۹۰ درصد دختره دختر شد

توی انتی الت تناسلی خیلی از جنینا کامل نشده نمیشه بهش اعتماد کرد، ۱۶ هفته کامل میشن

دختر صددرصد نیست بذار آنومالی دقیقه
ولی خو من ان تی گفت احتمالا دختر و الانم دختره

وقتی میگه احتمالا یعنی اینکه ممکنه پسرباشه وصددرصدی نیستش

چند هفته بودید که انجام دادید و اینکه احتمال داد یا صد درصد گفتش

نگووو احتمال عوض شدنش هس مال منم گفت دختره بعد انومالی گفت پسره

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌ونهم بارداری