۴ پاسخ

مامان نیهان ان شاءاللّه پایین اومده ولی خواستی بعد از اینم چکش کنی حتما ببر مطب دکتر که با دستگاه چک کنن بچه اذیت نشه هی خونشو بگیرن

انشااله

ایشالله اومده
مطمئن باش مگه میشه تو دستگاه باشه و پتیین نیاد خودشم تو بیمارستان

انشالا پایین اومده

سوال های مرتبط