تو رو خدا یکی بگه خون تو مدفوع نشونه چیه

۸ پاسخ

حساسیت ب پر‌وتعین گاوی
ببر دکتر

شیرخشک مناسبش رو باید بدی ک داخلش ای پروتیین گاوی استفاده نشده باشه

حساسیت به پروتئین گاوی ببرش دکتر و اینکه شیرخشکیه باید شیر اچ آ بهش بدی

حساسیت ب پروتیین گاوی

یبوست و
حساسیت به پروتئین گاوی
دکتر ببر انشاالله که چیز مهمی نیس

پروتئین گاویه
ببرش دکتر

پروتیین گاوی داره باید لبنیات گاوی هرچی شیر گاو داره و ماست و کره و گوشت گاو و.... بذاری کنار جای نگرانی نیست

یبوست

سوال های مرتبط

مامان آندیا  و اوین مامان آندیا و اوین ۵ ماهگی
مامان آرمین💙 مامان آرمین💙 ۱ سالگی
مامان محمد رضا💙💙 مامان محمد رضا💙💙 ۱۶ ماهگی
مامان ارديبهشت مامان ارديبهشت ۱۵ ماهگی
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی ۷ ماهگی