مدفوع مخاطی نشونه چیه؟

۳ پاسخ

اگر کم باشه شیر هودتو‌میدی مشکل نداره ..احتمالا تند تند سینه تو عوض می‌کنی ..باید کامل ی سینه شیر بدی چون شیر اولش آبه بعدش چرب میشه

اگه کم باشه اشکال ندارع ولی زیاد باشه باید ببری دکتر

الرژی به پروتئین گاوی داره

سوال های مرتبط

مامان مامان دوقلوها😍 مامان مامان دوقلوها😍 ۹ ماهگی
مامان 💙miran مامان 💙miran ۱ ماهگی
مامان محمد رضا💙💙 مامان محمد رضا💙💙 ۱۶ ماهگی
مامان ارديبهشت مامان ارديبهشت ۱۵ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۷ ماهگی
مامان طاها مامان طاها ۴ ماهگی
مامان ✨اهورا✨ مامان ✨اهورا✨ ۵ ماهگی