۱۰ پاسخ

نه بعداً دچار اضطراب و استرس بی دلیل میشه

اصلا خوب نیست بعدا بچه اسیب میبینه

من اگ این کارو کنم پی پیش قط میشه دیگ نمیکنه😅

فدات اینهمه ادم مضطرب و استرسی حاصل همین رفتارای غلطن.شما توجه نکن.بذار هرچیزی روند کامل خودشو پیش بره. بچه از ی سنی بدنش متوجه جیش و پی پی میشه.

وایی چه کاریه...خودمونو بکشیم ک میخواد پی پی کنه...بموقعش پی پی هم میگه.‌.خوشبحالش بعضیا چقدر پشتکار دارن واقعا..

واااای بیخیال بابا از الان اسیر شیم که چه بشه به موقعش جیششم میگه

باز جیش ی چیزی اخه یسریا داره پسر منم پی پی داره میره در دستشویی ولی من پوشک میکنم

ک چی بشه اخه... افتخاره ؟؟؟ گناه داره بیچاره بچه ش
بخدا من امروز انقد فکرم خرابه و اعصابم بهم ریخته من دوس ندارم فعلن دخترمو از پوشک بگیرم خودش کلافه م کرده میگه جیش جیش میره تو حموم میشبنه‌میکنه.... اصن حوصله نداشتم حالا تو ابن رورا ک انقد سردرگمیم و نگران بیام از پوشک بگیرمش و همش بریم دستشویی

دلم برای بچه سوخت

😂😐مثل خوهرشوهرایکبیری ام که میگه بچه اش یک سال ونیم خودش ازمای بیبی بدش امد

سوال های مرتبط