نه بعداً دچار اضطراب و استرس بی دلیل میشه
اصلا خوب نیست بعدا بچه اسیب میبینه
من اگ این کارو کنم پی پیش قط میشه دیگ نمیکنه😅
فدات اینهمه ادم مضطرب و استرسی حاصل همین رفتارای غلطن.شما توجه نکن.بذار هرچیزی روند کامل خودشو پیش بره. بچه از ی سنی بدنش متوجه جیش و پی پی میشه.
وایی چه کاریه...خودمونو بکشیم ک میخواد پی پی کنه...بموقعش پی پی هم میگه..خوشبحالش بعضیا چقدر پشتکار دارن واقعا..
واااای بیخیال بابا از الان اسیر شیم که چه بشه به موقعش جیششم میگه
باز جیش ی چیزی اخه یسریا داره پسر منم پی پی داره میره در دستشویی ولی من پوشک میکنم
ک چی بشه اخه... افتخاره ؟؟؟ گناه داره بیچاره بچه ش
بخدا من امروز انقد فکرم خرابه و اعصابم بهم ریخته من دوس ندارم فعلن دخترمو از پوشک بگیرم خودش کلافه م کرده میگه جیش جیش میره تو حموم میشبنهمیکنه.... اصن حوصله نداشتم حالا تو ابن رورا ک انقد سردرگمیم و نگران بیام از پوشک بگیرمش و همش بریم دستشویی
دلم برای بچه سوخت
😂😐مثل خوهرشوهرایکبیری ام که میگه بچه اش یک سال ونیم خودش ازمای بیبی بدش امد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.