من امروز سز شدم ولی خیلی بخیه هام درد داره

۴ پاسخ

سیاف دیکلوفناک چارشه اگه خیلی زیاده بگو برات امپول بزنن
تا ۳ روز یا۴ روزه بعدش درس میشه

شیاف رو دو تا دو تا بزار ‌

پمپ درد نداری؟

شیاف بذار

سوال های مرتبط

مامان الیناکوچولو👸❤️ مامان الیناکوچولو👸❤️ ۷ ماهگی