عزیزم گول خوردی کوتاه کردی چون یمدت بعد یه هورمونی بیشتر ترشح میشه تو بدن که نه تنها باعث ریزش نمیشه بلکه باعث براق شدن موها هم میش😆😆 من الان ریزش مو ندارم اگه هم باشه در حد کمیه 🦍😶🌫️
وای اره منم دوست دارم کوتاه کنم احتمالا نزدیک زایمان کوتاه کنم
خب تازه دیشب زدی بزار ی دوماه بگذره پشیمون میشی🤣🤣🤣
مگه پسرونه بزنی نمیریزه!؟
توی بارداری ویتامین میگیری نباید ریزش داشته باشی ...من بعد بارداری ریزش سنگین گرفتم
اره خیلی میریزه
البته از قبل هم بخاطر داروهای هورمونی می ریخت 🥲
مبارکت باشه عزیزم 😍
مبارکه عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.