۷ پاسخ

عزیزم گول خوردی کوتاه کردی چون یمدت بعد یه هورمونی بیشتر ترشح میشه تو بدن که نه تنها باعث ریزش نمیشه بلکه باعث براق شدن موها هم میش😆😆 من الان ریزش مو ندارم اگه هم باشه در حد کمیه 🦍😶‍🌫️

وای اره منم دوست دارم کوتاه کنم احتمالا نزدیک زایمان کوتاه کنم

خب تازه دیشب زدی بزار ی دوماه بگذره پشیمون میشی🤣🤣🤣

مگه پسرونه بزنی نمیریزه!؟

توی بارداری ویتامین میگیری نباید ریزش داشته باشی ...من بعد بارداری ریزش سنگین گرفتم

اره خیلی میریزه
البته از قبل هم بخاطر داروهای هورمونی می ریخت 🥲
مبارکت باشه عزیزم 😍

مبارکه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری