۷ پاسخ

عزیزم ممکنه معدشون. باشه پسرم رفلاکس داشت بو میداید الان خوب شده دهنش بو نمیده من هم فکر میکیردم از شیره ولی چون رفلاکس داشت مال اونه

ممكنه تُل شده باشن

بو خیلی بد مثل بعضی آدم بزرگ‌ها ؟

یه چیزی دادی هضم نشده خوب

در اوردن دندون

منم پسرم ۳/۵سالشه اکثر موقع ها دهنش بو میده نمیدونم چرا حتی وقتی سرما هم نخورده

سرماخوردن

سوال های مرتبط

مامان لارا پری دریاییم🧜🏻‍♀️ مامان لارا پری دریاییم🧜🏻‍♀️ ۱ سالگی