عزیزم ممکنه معدشون. باشه پسرم رفلاکس داشت بو میداید الان خوب شده دهنش بو نمیده من هم فکر میکیردم از شیره ولی چون رفلاکس داشت مال اونه
ممكنه تُل شده باشن
بو خیلی بد مثل بعضی آدم بزرگها ؟
یه چیزی دادی هضم نشده خوب
در اوردن دندون
منم پسرم ۳/۵سالشه اکثر موقع ها دهنش بو میده نمیدونم چرا حتی وقتی سرما هم نخورده
سرماخوردن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.