اصلا نباید بدی خیلی بده
چایی نه اب جوش نبات بده
فقر اهن میاره
چایی برا ما بزرگا خوب نیس چ برسه ب اون طفلک پسر من ۵سالشه تازه بهش چایی میدم اونم ب اصرار خودش ..یک سوم لیوان
نده عزیزم اهن رو از بین میبره
خوب نیست عزیزم نده
حداقل با آبجوش بده
چایی نده به جاش آب و نبات بده
چای کافئین داره خوب نیست
آبجوش نبات در حد ۲۰/۳۰ سیسی مشکلی نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.