۷ پاسخ

اصلا نباید بدی خیلی بده

چایی نه اب جوش نبات بده

فقر اهن میاره
چایی برا ما بزرگا خوب نیس چ برسه ب اون طفلک پسر من ۵سالشه تازه بهش چایی میدم اونم ب اصرار خودش ..یک سوم لیوان

نده عزیزم اهن رو از بین میبره

خوب نیست عزیزم نده
حداقل با آبجوش بده

چایی نده به جاش آب و نبات بده

چای کافئین داره خوب نیست
آبجوش نبات در حد ۲۰/۳۰ سیسی مشکلی نداره

سوال های مرتبط