ب پسرم اب ابگوشت میدم بنظرتون مشکلی نداره ک؟

۶ پاسخ

من میدم اتفاقا خیلی دوست داره
آب و گوشت می‌زارم بپزه تا آبش کم بشه بعد بهش میدم

اگ کارت واکسن بچه رو بخونی در باره چی دادن و کی دادن غذا همه چی رو توضیح داده خیلی ابگوشت برا این ماه سنگینه معده بچه در آینده داغون میشه الان ک تاثیر نمیذاره

تو شیشه بپز گلم بزا خاصیتش بمونه

ابگوشت چجوری درس کنیم براشون

سنگینه براش اگ جدا درست میکنی براش اشکال نداره حبوبات نداشته باشه

خیلی سنگین حبوبات ادویه هم معدش اذیت می‌کنه

سوال های مرتبط

مامان حلما فرفری مامان حلما فرفری ۱۶ ماهگی
مامان 💙مهراد 💙 مامان 💙مهراد 💙 ۱۰ ماهگی