۴ پاسخ

من پسرم ۲۷۰۰ به دنیااومد بعدازیه هفته ۳۳۰۰ بود

دختر منم ۲/۷۰۰ بود ۱ ماهگی شد ۳/۴۰۰ دکتر گفت اکیه دو ماهگی هم ۴/۴۰۰ گفت ۳ ماهگی ۵/۵۰۰ باشه خوبه

فک نمیکنم کم باشه اوکیه
دخت من ولی تو ده روز ۶۰۰ گرم اومد بالا
اما وزن گیری بچه شمام خوبه جای نگرانی نداره
بچه با بچه فرق می‌کنه

نه خوبه روزی۳۰گرم باید اضافه کنه

سوال های مرتبط

مامان آراد و آرین💙🩵 مامان آراد و آرین💙🩵 ۱ ماهگی
مامان ابوالفضل جونم مامان ابوالفضل جونم ۵ ماهگی