مادر منم یبار از لب جاده قهوه گرفت خورد مثل شما شد دقیقا حالش تا بالا نیورد خوب نشد
یه بار منو خواهرم با یکی از دوستام که خیلی قهوه میخوره اونم دوبل رفتیم بیرون گفت بیاین بریم قهوه بخوریم حالا منو خواهرم اصلا نمیخوریم قهوه حالا بخاطر اینکه زشت نباشه گفتیم باشه رفتیم تازه مال ما ساده بود مال اون دوبل یعنی اومدیم خونه من یک وری افتادم آبجیم یه ور دیگه😂😂😂کار من به بیمارستان و سرم کشید فشارم رفته بود بالا دیگه همون شد درس عبرت که با کسی رودربایسی نکنم
عزیزم قهوش فاسد بوده برو دکتر حتما میموم شدی
فقط یه کار کن بالا بیاری دستگاهش سرویس نکرده جرم گرفته واسه همین اینطوری شدی من شوهرم یه مدت خونه قهوه میخورد اینطوری میشد فهمیدیم مال دستگاهس جرم گرفته
شاید فشارت افتاده عادت نداشتی... یا بهداشتی نبوده ویروسی شدی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.