حتی اگ هم بمیرم دوس دارم تو بهترین حالت خودم باشم
هم خرید عید میکنم هم به خودم میرسم
عزیزم ما چندین ساله دلمون خوش نیس و فقط ادامه میدیم
الانم مث ای چند سال
من برا بچم همه چی خریدم سفره ام میندازم پسرم حقش حال خوبه باید همیشه شاد باشه
من براي دخترم خريدم
سفره هم ميندارم
دلم ميخواد دخترم لحظه هاشو زندگي كنه
من میخواستم خونه تکوتی کنم که اینطوری شد دیگه حسش نبود،
ولی فقط برا بچه ها یکی دو دست لباس گرفتم، اینا بچه ن متوجه حال ما نیستن
خودم چیزی نگرفتم واسه بچه ها یکم خرید کردم حالا جای خاصی هم نداریم بریم
من خواستم موهامو رنگ کنم ک دیگه حسش نیست از این ورم کارت همسرم سپه هست پولا و نمیتونیم استفاده کنیم
فقط برا بچه هام لباس خریدم
منم دل و دماغ ندارم ... برای پسرم قبل جنگ یه دست لباس بیرونی و یه دست راحتی گرفته بودم ، اگه الان هم بود برای بچه رو میگرفتم ، بچه ها نیاز به روحیه دارم ... برای دخترم چون کوچکه چیزی نگرفتم
منم میخوام مو رنگ کنم اما عذاب وجدان دارم
والا هیچی نخریدم ن برا بچه هام ن خودمون
اصن نمیدونم سفره میندازیم یا نه
اصلا حوصله کامل رفته
منم هیچی نخریدم اصلا دل و دماغش نیست اصلا...
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.