پوشک . نوزاد . شیرخشک . رفلاکس. اسهال. فرزند پروری

تصویر
۱ پاسخ

تبش رو با پاراکید کنترل کن
برای اسهال دکتر به دخترم نئوزینک داد
مایعات فراوان هم بهش بده که آب بدنش کم نشه
بین اشتها میشن اصرار به غذا خوردن نکن که استفراغ می کنه
اگر استفراغ داره شربت دمیترون هم میخواد

سوال های مرتبط