۱۱ پاسخ

عالیه عزیزم
خسته نباشی

من پسرمو با اینکه تابستون کلاس نقاشی بردم بازم به این تمیزی رنگ نمیکنه

طرحش خیلی قشنگ من برد ب بچگی هام خیلی حس خوبی داد یاد پیک بهاری هامون افتادم طرح روی جلدش خیلی لذت بردم 🥰

ای خدا
چقدر قشنگه👌👌👌😍😍😍

خیلیییییی قشنگ شد بینهایت قشنگ

عاااالی

قلبووون اون سلیقششش گل پسری قند وعسلیییی😍😍😍

چقدر خوب رنگ کرده ماشالله

افرین‌.....

افرین پسرت چقدر تمیزو قشنگ انجام داده

خسته نباشید عالیهههههه

سوال های مرتبط

مامان المیرا مامان المیرا ۵ سالگی