راستی کیسه اب گرم هم خوبه بذارید به نظرم حالا امتحان کنید
نگران نباش برای جمع شدن شیر هست میدونید چون ادم استرس میگیره برای این درد سینه انگار دردش بیشتر میشه منم اینجوری شدم خیلی ترسیدم تا که رفتم دکتر اومدم گفت چیزی نیست انتی بیوتیک دادند حتی بچه هم دیگه نمیتونستم بغل بگیرم
فقط درد یا علایم دیگه ای دارین در ممکنه بخاطر هورمونا باشع . منکه توده و کیست دارم اولش داغ میشدن
نه عزیزم ان شاء الله چیزی نیست منم همینطورم ولی دکتر گف بخاطر هورموناست غدد لنف همیچن چیزی باعث درد میشه ولی گفت خدارو شکر چیز خاصی نیست نگران نباش تو هم
درد نشونه ای خوبیه اغلب ما زنان کیست سینه داریم
عزیزم هیچی نی فقط احتمالا شیر توش مونده یکم سینه تو چرب کن و یکم با حوله گرمش کن ببین بهتر میشی
خب شیر میمونه برا من تا حالا چند بار اینجوری شدم سینه م سفت میشه ودرد میکنه مامانم میگه شبا رو سینه خوابیدن اینجوری میشه یاوقتی بیشتر یه سینه به بچه بدی اون یکی شیر میمونه
نگران نباش ماستیت سینست احتمالا شیر توش مونده گره شده من سه بار اینجور شدم دو بار تو بارداریم یه بار قبل بارداری با آنتی بیوتیک خوب میشی
عزیزم یه چیزی بگم خیالت راحت شه سینه ای که درد داره باید خوشحال باشی یعنی چیز بدی نیس موارد ناگوار بدون دردن
عزیزم هیچی نیس زبونم لال جیز بدی باش درد نداره یادت باش عفونت اینا درد داره
سوتين عوض کن منم یبار سوتين عوض کردم دوروز سینه ام درد میکرد معمولی بسنم خوب شدم
ها جلو جلو پذیرای اتفاقای بدی؟ پاشو خودتو جمع کن عزیزجان هیچی نیست منم دارم بخاطر شیریه که میمونه تو رگا
خوشگلم چیزی نیست نگران نباش چرا الکی اعصاب خودتو خورد میکنی
شیر توش نمونده؟؟؟
هیچی نیست عزیزم انشالله نگران نباش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.