۲ پاسخ

خواهر من نزدیک چهار ماهه زایمان طبیعی کردم وخیلی زیاد بخیه خوردم هنوزم ک هنوزه بعضی وقتا یه درد ی از داخل حس میکنم

منم دو ماهه زایمان کردم هنوز جای بخیه ها درد میکنه

سوال های مرتبط