۶ پاسخ

خواهرزاده من ۶سالشه ۲۰کیلوعه خیلیم لاغر

دختر من ۱۱۰ قدش و وزنش ۲۳

یادمه من خودم کلاس پنجم ۱۸کیلو بودم کوچولو یهو وزنم زیاد شد و قدم کوچیک موند یعنی زیاد رشد نکرد با اینحال بیشترین قد دختر رو تو خانواده دارم

این چه برنامه‌ایه قصه داره؟

نه خوبه عزیزم

دختره؟

سوال های مرتبط