۱۰ پاسخ

به به😋

کیک شکلاتی بد نیس؟پیش فعالی نمیاره چون پسرم یک دقیقه نمیشینه

نوش جونت عشقم

دختر منم گیگ تلفظ می‌کنه
نوش جان مام عاشق کیک شکلاتی هستیم

منم مواد کوکی درست کردم تو یخچال داره استراحت میکنه پاشم درست کنم

نوش جون دخترمنم همیشه درخواست کیک هویج داره خیلب دوس داره

به به مرحبا

اوووف چ کیکی😍😍
دخترای من یکیشون میگه گیک اون یکی میگه گی😅

منم کیک شکلاتی خیلی دوس دارم ولی شوهرم دوس نداره🥲

ای جانم نوش جونتون

سوال های مرتبط