سلام گلم اگه خواستی عکسش رو ادیت یا آتلیه ایش کنی در حد حرفه ای بهم روبیکا پیام بده گلم هزینه هم بعداز تحویل09043693316 کلی تم جذاب و زیبا دارم
داخل تایپم هست ببین اینجا میفرستم نمیاد
بفرمایید
من دیشب گرفتم یه تولد ساده و خونوادگی
بخاطر جنگ البته اب هوا ک بارون بود نتونستم ببرمش عکاسی🥲 ولی اردیبهشت ک هوا گرمم میشه ایشالا میبرمش🥺🥺
بفرمایید داغ داغ
همین امشب گرفتم البته خیلی ساده
منم تولد نگرفتم فقط بردمش آتلیه تو این شرایط جنگ و استرس نتونستم بگیرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.