۶ پاسخ

سلام گلم اگه خواستی عکسش رو ادیت یا آتلیه ایش کنی در حد حرفه ای بهم روبیکا پیام بده گلم هزینه هم بعداز تحویل09043693316 کلی تم جذاب و زیبا دارم

داخل تایپم هست ببین اینجا میفرستم نمیاد

بفرمایید

تصویر

من دیشب گرفتم یه تولد ساده و خونوادگی
بخاطر جنگ البته اب هوا ک بارون بود نتونستم ببرمش عکاسی🥲 ولی اردیبهشت ک هوا گرمم میشه ایشالا میبرمش🥺🥺

تصویر

بفرمایید داغ داغ
همین امشب گرفتم البته خیلی ساده

تصویر

منم تولد نگرفتم فقط بردمش آتلیه تو این شرایط جنگ و استرس نتونستم بگیرم

سوال های مرتبط

مامان امیر علی❤️آرسام مامان امیر علی❤️آرسام ۱ سالگی
مامان کوروش 🫀🫀 مامان کوروش 🫀🫀 ۱ سالگی