۶ پاسخ

اگه قصد دارید برید عکاسی بنظرم آتلیه ای ک عکاسی فضای باز داره ببر ی دکور خوشگل میزنه اگه مهمون داری باید هماهنگ کنی اگه نه و خودتون و فسقلی میرید اونجا کیک ببر خوش بگذرون و همونموقع عکس بگیر
یا ی کافه ۳تایی برید +آتلیه
عکس یادگاری واسش میمونه بعدا کلی ذوقشو میکنه

تو تاپیک هام هست عزیزم با جزییاتش

اینم طبعیش

تصویر

حالا اینو دادم هوش مصنوعی کیفیت عکس رو زیاد کرد

تصویر

خیلیا از مامانا انگار زورشون میاد ج بدن

من نیت کردم ببرمش شمال دم ساحل عکس بگیرم

سوال های مرتبط

مامان 👼آسنا کوچولو👼 مامان 👼آسنا کوچولو👼 ۲ سالگی
مامان 🐣Selin مامان 🐣Selin ۱ سالگی