پسرمنم همینطور نه مغزیجات نه میوه
منم از بچگی دوس نداشتم الانم دوس ندارم
گاهی خیار یا هندونه شاید هوس کنم اونم یکی دو بار
حالا بازم میوه های آبدارتر بهش بده یکمم خنک باشه شاید میلش بکشه و اینکه پوست گرفته و ریزش کن( تجربه بچگیای خودمو گفتم🤭)
عصرها قبل شام یا بعدظهر برنامه میوه خوری بزار، بیار خودتو شوهرت بخورین بهش تعارف هم نکن. دو هفته انحام بدی خودش میاد احتمالا امتحان میکنه. نه اصرار نه تشویق. یه شربت زینک هم که یکم اشتها آوره بده بهش یا مولتی ویتامین. تاثیر میکنه میگرده دنبال خوراکی چیزای ممنوعه نداشته باش میوه بخورید تعریف کنید
پسر من سیب و موز و خیار و هندونه و ملون میخوره فقط به پرتقال هم زبون میزنه بقیه رو فعلا فقط دست میزنه میزاره دهن ما تا بعدا احتمالا امتحان میکنه میخوره.
اسموتی براش درست کن
یا بستنی میوه ای
پسر من لب به سیب نمیزد تقریبا ۱ماهه میخوره
بهش مولتی بهداشت بده
پسر من نمیخوره. توی شیرموز یا شیک چیززدرست کنم میریزم
پسرمنم اصلا نمیخوره،گاهی سیب یاموز میریزم تو پنکک براش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.