۷ پاسخ

پسر منم سه روز پیش همینحور بود دو روز تب داشت
دیگه هرجی شربت استامینوفن بهش دادم خوب نشد اخرش شیاف گذاشتم براش
شمام شیاف بزارین با شربت و قطره پایین نمیاد تبش

استخون گلوش گیر نکرده
پسر من اینطور بود دوماه هی تب میکرد همه ازمایشام داده بودم
ی تیکه استخون تو گلوش بود بردم جایی فوت کرد دراورد بعدش دیگ تب نکرد

عزیزم قارق نشده ؟

عفونته حتما

یه آزمایش بده خیالت راحت شه شاید خدای ناکرده عفونت داره

بیشتر از سه روز ادامه داشت باید ببری آزمایش عزیزم

دندون در نمیاره!عفونت نداره؟

سوال های مرتبط

مامان غزل و محمد طاها مامان غزل و محمد طاها ۵ ماهگی