۲۳ پاسخ

کیست ک مثبت نمیکنه

مشکوکه

بعد 48ساعت ازمایشو تکرارکن

مدیکور بتای ۲۵ به بالا رو مثبت نشون میده
تو صفر هم نبودی موعدتم گذشته فقط زود ازمایش دادی
اگه تا چند روز دیگه پررنگ شد دوبارع برو بتا

بعدچن روزتاخیری رفی آزمایش ساجده جان ؟

مثبتی گلم

اگه پری نشدی چند روز دیگه بتا بده
اگه بتا یک درصدم باشه بی بی هاله میندازه

مثبته فك كنم

کیست باشه مثبت نشون نمیده

مشکوکه چون صفر هم نیست یعنی بتا ممکنه بری بالا و فکنم بارداری ولی زود بتا دادی

نمیشه از دو یهو انقد بره بالا ک این مثبت شه مال منم همینجوری شد مدیکور 😐
پس فک کنم نباید منم اعتماد کنم

خانما این چیه دارم میمیرم از استرس من یک روز مونده ب موعدم رابطمم محافظت شده بود طبیعی ولی لکه بینی دارم علایم دیگع ای ندارم تو رو خدا بگین چیزی نیست

تصویر

ان شاالله ک خیره

مبارکه

مثبتی که

به نظرم ک مثبته ولی به نظرم چند روز دیگ اگر پریود نشدی دوباره آزمایش بده

بعد خشک شدن اینجوری شد؟؟
نمیخوام ناامیدت کنم ولی کلا مدیکور بعد خشک شدن هاله تبخیر میندازه🥲💔
ولی اگه شک داری بعد دو روز تکرار کن انشالله که خیره

این مثبته آزمایشتو زود رفتی

بی بی چک منم اینجوری بود منفی قرص خوردم پریو شدم

ربطی نداره ک کیستم داشته باشی مثبت نشون نمید من چندسال کیست دارم هیچ وقت بیبیام مثبت نشد
چند روز.تاخیر داری؟

منم ۷ تاخیرم و بتای منفی

مشکوک.چن روز دیگه بزن

فردا صبح باز آزمایش بده

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته شانزدهم بارداری